هنر تقلیدی است از زندگی
نوشته شده توسط : Tara79f

<p> هنر تقلیدی است از زندگی. چرا که بی معنی است. نمیدانم چرا اشتباه فاحش کلمه اژدهافشن در بیت نهم تصحیح نمیشود .اژدهافش باید بجای اژدهافشن قرار گیرد. چرا که در اینصورت شعر بسیار کم مایه می نماید. میتوان اینگونه تعبیر کرد که از آنجا که حکومت ظلم و دیکتاتوری، سراسر سختی و دشواری است، پس هر لحظه آن هزار لحظه می نماید. بنابراین، میتوان گفت ابزار دیجیتال همزمان هم موهبت است و هم مصیبت. از این دادهها میتوان و باید برای فهم این موضوع استفاده کرد که چگونه فناوریهای جدید میتوانند احساسات اجتماعی کهن را از نیرویی در خدمت خیر جمعی به ابزاری برای خودنابودگری جمعی دگرگون سازند. مهم ترین عامل موضوع مطالعه در این رفتار انزوای اجتماعی وتنهایی انسان سازمانی است که ساعتها از عمر خود را بدون هیچ تحرکی وارتباطی انسانی در رودرروی با دیگران در پای میز رایانه وصفحات نمایشگر می گذارد و این به معنای از خود بیگانگی انسان در عصر دیجیتال و الکترونیکی است که باید برای آن فکری کرد. یک دلیلش آن است که ابراز خشم اخلاقی به سود افراد است، زیرا ویژگی اخلاقی آنها را به دیگران نشان میدهد (جردن و همکاران)، یعنی ابراز خشم پاداش شهرتِ خوب به بار میآورد. روش های منطقی وافراد فرزانه به مرور حذف ومحو میشود.اداره امور به افراد نالایق و بد ذات سپرده میشودعلم ودانش ارش خود را از دست داد وخرافه پرستی وجادوگری مبنای اداره امور شد.روشهای عقلی جای خود رابه دروغ داد.(هنر خوار شد جادویی ارجمند)هنر درجای جای شاهنامه به معانی مختلف بکار رفته و مفهوم کلی آن علم وفن است و معنای عام جادویی درشاهنامه غیر واقعی بودن است.دست افراد نا اهل برای نیل به مقاصد پلیدشان باز شد و امور اخلاقی و عناصر فرهنگی مناسب برای جامعه مخفیانه و به اصطلاح امروزی زیر زمینی انجام میشدبیشتر افراد به خصوص کودکان مایل هستند تا لغات جدیدی یاد بگیرند. که با راستی تضادی بسیار به جا را ایجاد میکند. و به حق و راستی سفارش کنیم و به شکیبایی . در سازمانهای سنتی صاحبان قدرت خود را علنی می کنند.از روشهای مدیریت برای بهره وری از قدرت استفاده می کنندو در فعالیتهای که انها را در تماس با اهل قدرت نگه می دارند مشارکت می کنندو این ارتباطات بیشتر جنبه حضوری (رو در رو)دارد.ولی در سازمانهای الکترونیکی موجود نیست صاحبان قدرت در سازمانهای الکترونیکی بیشتر سعی دارند قدرت خود را از طریق گسترش و توسعه شبکه ارتباطات خود به رخ دیگران بکشند. سازمانهای الکترونیکی بالقوه آمادگی بیشتری برای ناهنجاریهای اخلاقی تبیعض و رفتارهای تهاجمی جنسی و خصمانه از طریق اینترنت و پیامهای الکترونیکی دارند. بهطور آفلاین، مردم میتوانند از طریق شایعهپراکنی به شهرت متخلفان آسیب بزنند، یا با تنبیهات زبانی یا خشونت فیزیکی مستقیماً با آنها برخورد کنند. استفاده می گردد. خلاصه تر بگوییم؛ برای چاپ هر طرحی روی بسیاری از سطوح کاغذی و مقوای ، از دستگاه چاپ افست استفاده می کنند که این هم جزو تفاوت چاپ افست و دیجیتال محسوب می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. آن مرد هم گویا مدرس بود نه شیخ فضل الله.</p>

<p> شیخ فضل الله نوری سالها قبل از به قدرت رعصر آبي ديجيتالن رضاشاه اعدام شده بود! رفتارسازمانی طبیعت قدرت رادر سازمان تشخیص می دهد. واقعیت افزوده و واقعیت مجازی نیز از دیگر فناوریهایی است که در عصر دیجیتال برای ارتقای فرایندهای سازمان به کار گرفته میشود. آنچه وی انجام داده مروری پژوهشی بر زمینه های کاربرد تجارت الکترونیک، اینترنت و تاثیرات آن بر سازمان و کارکنان است. زیوری هایی که با آن دیوارآراسته شد. مثلا اگر پنجره را تغییر دهید در سایر پلان ها نیز تغییر ایجاد خواهد شد. ضمن اینکه بنظرم در تمامی متنها منبع رو ذکر کنید و اگر امکانش هست از اساتید پرس و جو کنید. اگر خشم اخلاقی آتش است، آیا میشود اینترنت را نفت دانست؟ حتی تا این روزگار نیز سرو تقدس خود را در برخی از نقاط سیستان حفظ کرده است: مجموعه ای از درختان سرو در زیارتگاه ولی مسلمان سیستان حفظ کرده است: مردم معتقدند هر وقت بنا باشد بلایی بر آنها نازل شود، یکی از این سروها می افتد! مرور اجمالی یکی از تکنیکهای مهارت مطالعه است که بیشتر وقتها حین خواندن دفترچه تلفن کمکتان میکند.</p>
<p> آیا زمانی که فیلم های خود را جهت ظهور به مغازه عکاسی می سپردید نیز چنین چیزهایی را می توانستید حس کنید؟ این تمرین را انجام بدهید و سپس به مرور زمان بدون خطوط تمرین را تکرار کنید تا وقتی که این امر تبدیل به عادت شود و مهارت مطالعه صحیح شما به طور عادی افزایش یابد. ممکن است در فهم معنای دو بیت اول راهنمایی ام کنید؟ در یکی از این دو کانه کلوخه شده و در دیگری سر باره ای سبکو یک دم ، وجود داشت. همانطورکه پیشترگفته شد مبنای سیستم ضحاک برحذف است هرشب دو نفر ازطبقات مختلف را برای تغذیه ماران روی دوش ضحاک قربانی میکنند. این مقدمه یا به قول قدما «خطبه» داستان ضحاک به گونه ایست که گویی حکیم توس در حال توصیف حال و هوای امروز ایران زمین است. شناخت ضحاک ، بدون شناخت مار ها شدنی نیست و در روزگار من ، مار های بر دوش ضحاک ، کارمندان فرمانبرداری هستند که برای رعصر آبي ديجيتالن به رشوه ، بر راه مردم سنگ می اندازند و آزار «مخ خواری» را به جان مردم می اندازند که اسباب همه مرگ های سی و پنج سال گذشته بوده است . شناخت هنر گرافیک. مارلیک با همکاری نشر عفاف.</p>

 




:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: